Obsługa techniczna obiektu

Istotą działania serwisu technicznego jest zapewnienie prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania budynku podczas jego codziennej eksploatacji, ale także w przypadku awarii, kiedy jej sprawne usunięcie nie stworzy dodatkowych problemów dla najemców oraz właściciela obiektu. Dodatkowo funkcjonowanie budynków nierozerwalnie wiąże się z organizacją bieżących remontów i konserwacji, ustalaniem harmonogramów prac okresowych PPM, ofertowaniem prac dodatkowych oraz ewidencją eksploatowanych urządzeń.

Nie wszystkie obiekty wymagają ciągłej opieki technicznej. Stąd oferujemy Państwu dwa rodzaje serwisu technicznego:

  • stacjonarny -  zespół obsługi technicznej codziennie zajmuje się obiektem i prowadzi na nim dyżury. Jest to bardzo korzystne rozwiązanie dla pojedynczych nieruchomości lub grupy obiektów znajdujących się w bliskiej lokalizacji.
  • mobilny - zespół techników obsługuje daną lokalizację według ustalonego harmonogramu. Opcja korzystna dla punktów sieciowych składających się z wielu powiązanych ze sobą obiektów.  Grupy mobilne ZST znajdują się w 22 kluczowych punktach Polski, dzięki czemu w ciągu dwóch godzin jesteśmy w stanie dotrzeć do każdej lokalizacji.